وبسایت شخصی عبدالکریم فضیلت پور

حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی

وبسایت شخصی عبدالکریم فضیلت پور

حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی

۳۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است


زیستگاه اصلی این ماهی شرق آفریقا بویژه کنیا و مدیترانه می باشد. ژاپنی ها بدلیل کمبود غذا تیلاپیا را از مالزی به کشور خود بردند و به عنوان گونه پرورشی معرفی کردند.
تا سال 2002 بیش از یکصد کشور جهان (از جمله اغلب کشورهای همسایه ایران ) اقدام به پرورش این گونه کرده اند.

درحال حاضر ماهی تیلاپیا پس از کپور ماهیان دومین ماهی پرورشی از نظر میزان تولید در دنیا می باشد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۲ ، ۰۲:۲۸
گروه نویسندگان


ورمی کمپوست یک نوع کود آلی هوموسی است که توسط گونه ای خاص از کرم های خاکی تولید می شود. جالب است بدانید این کرم های خاکی به عنوان غذا در کشورهای غیر اسلامی مورد استفاده قرار می گیرد . 

این کود به لحاظ دارا بودن انواع ویتامین ها، هورمون های رشد و عناصر غذایی مورد نیاز گیاه اثرات بسیار مفیدی بر روی رشد و نمو گیاه دارد. این کود دارای بوی مطلوب و فاقد هرگونه آلودگی میکروبی می باشد.

مهمترین موارد استفاده آنها عبارتند از :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۴۶
گروه نویسندگان

چکیده:

علف وتیور Vetiver grassیکی از گیاهانی است که چشم انداز امید بخشی را در مبارزه با تخیریب زمین گشوده است، این گیاه یک گیاه گرمسیری است که بطور طبیعی در خیلی از مناطق جهان می روید و دامنه رویش این گیاه می تواند از ارتفاعات تا اراضی مسطح با انوع خاکها در حالتهای مختلف را عنوان نمود که در آنها ازخود سازگاری نشان داده است.  یکی از گونه‌های آن که خیلی سریع استقرار می یابد و به رشد خود أدامه میدهد گونهVetiveria  Zizonioides  میباشد که معمولاً برای جلوگیری از فرسایش خاک و روان آب در اراضی شیبدار بر روی خطوط تراز کاشته می شود و خیلی سریع بصورت

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۲۳
گروه نویسندگان


- باتصویب قانون تشکیل شوراهای اسلامی این امید دردل مردم بارور شد که باحضور نمایندگان مردم بعنوان " اعضای شورای شهر"  در بدنه دولت ، ‌شاهد رونق بخش عمرانی و ارائه خدمات رسانی درحوزه شهری باشند. به دیگرسخن اینکه حضور نمایندگان مردم  در نهادی  بنام شورا ، می توان با تصمیم گیری خود سکاندار فعالیتهای عمرانی و خدماتی در هرمنطقه باشیم که تشکیل وراه اندازی شوراها بااین  رویکرد آغاز شد. استقبال گسترده از انتخابات شوراهای اسلامی در دوره اول باعث شد تادولتمردان به حضوری گسترده دراین عرصه ازسوی مردم همچون عرصه های دیگر امیدوار باشند ومردم رابه عنوان همراه اصلی دراین مسیر با خود یار بدانند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۰
گروه نویسندگان
به بهانه چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول
به قلم:علیرضا چرخابی

دشمنی که با غرور رویای فتح سه روزه خوزستان و یک هفته ی تهران را داشت اینک درمقابل رشادت فرزندان این دیار مذبوحانه و خفت بار در مرداب هم پیمانانش برای رسیدن به سرابی واهی غرق شد. و با این صلابت و عزمی استوار در مسیری قرار گرفت تا به دشمن تا دندان مسلح بفهماند حالا که شروع کرده ای! تا آخر باش! واین گونه شد که یک وجب از خاک ما که مقدس و متبرک خون شهیدان است را از کف ندادیم. آنچه باعث شد تا واژه جنگ به درستی نتواند معنای خود را در مواجه با ملت ما ادا کند رشادت و شهامت مردان و زنانی است که همراه خرد و کلان ایستادند تا فرهنگ ایثار و مقاومت را معنایی دیگر بخشند .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۰
گروه نویسندگان

ادامه اعتراضات فرماندهان تیپ 7 ولیعصر به مستند " آخرین روزهای زمستان" در خصوص مرحله یک عملیات بیت المقدس.

به نقل از وبلاگ خورشید عالم تاب
سردار حاج حبیب سعیدفر (جانشین اطلاعات لشکر 7 ولیعصر در زمان جنگ)اول باید سردار را بشناسیم. او یکی از نیروهای اطلاعاتی 8 سال دفاع مقدس است. مسئولیت ایشان در جنگ، جانشین اطلاعات تیپ 7 ولی عصر (عج) که بعدا تبدیل به لشکر شد، بوده است. وقتی متوجه شدم "سردار سعیدفر" در خصوص گزارشات مستند " آخرین روزهای زمستان" در خصوص عملیات غرورآفرین "بیت المقدس" به شدت واکنش نشان داده اند تصمیم گرفتم با ایشان یک دیدار داشته باشم تا از نزدیک خاطرات ایشان را گوش کنم.

سردار سعیدفر می گوید:
روزهای قبل از عملیات بود. من جانشین اطلاعات تیپ 7 ولیعصر بودم. حسن باقری از نحوه شناسایی ها ناراحت بود و رفته بود پیش احمد سوداگر، حاج احمد گفته بود مسئول شناسایی ها آقای سعیدفر است. حسن باقری آمد و خیلی عصبانی به من گفت چرا شناسایی هایتان را تمام نمی کنید؟ بچه های لشکر 27 تمام کرده اند. گفتم ما شیوه خودمان را داریم. اینجا با منطقه کردستان فرق می کند. دشمن روی دشت تسلط دارد. نمی شود به شیوه کردستان عمل کرد. مواضعمان لو می رود. ما اینها را تجربه کرده ایم. درحالی که حسن باقری قانع نمی شد گفت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۳
گروه نویسندگان

این مطلب در خبرگزاری خوزنیوز و خبرگزاری www.598.ir  منعکس شد و حاج حبیب هم در این خصوص گلایه ای کرد که در خبرگزاری فارس انعکاس یافت. لکن از آنجایی که این خاطره در همین وبسایت منتشر شده است ما از تکرار ان صرف نظر می کنیم.

به گزارش گروه دفاع مقدس پایگاه 598، به دنبال انتشار نقدی کوتاه بر سریال ارزشمند و تاریخی شهید حسن باقری در این پایگاه،  سردار کریم فضیلت پور نسبت به تحریف یکی از وقایع تاریخی دفاع مقدس در این سریال گلایه هایی را نمودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۰
گروه نویسندگان

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

بدینوسیله از تمام مردم ولایتمدار و شهید پرور دزفول به خاطر شرکت در انتخابات شورای شهر تشکر و قدردانی می نمایم. این حضور حماسی سند اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است. اقتداری که با حضور پرشور مردم پای صندوق های رای، دشمنان را ناامید و مایوس می کند. مردم دزفول پس از انقلاب تا کنون همیشه حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی را با پیروی از امر ولایت و هدیه کردن خون جوان های خویش در دوران هشت سال دفاع مقدس و حضور در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی به اثبات رسانده اند. این تعصب و غیرت در زنده نگهداشتن آرمان های انقلاب با پوست و گوشت و خون مردم دزفول آمیخته است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۵۸
گروه نویسندگان
بسمه تعالی

سالروز فرا رسیدن میلاد سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شهید دشت کربلا و یار وفداراش حضرت ابالفضل العباس (س) و فرزند ارشدش حضرت علی اکبر (ع) را به شما مردم دزفول که همیشه نامتان در سرلوحه عشاق و محبین اهل بیت می باشد را تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
مردم ولایتمدار و شهید پرور دزفول حضور مقتدرانه شما در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر همچون گذشته
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۷
گروه نویسندگان